Nytt verktøy for merkevarebygging

Det nettbaserte verktøyet, Gardsutvikleren, hjelper deg i prosessen med å utvikle en sterk og god merkevare for din bedrift.

Bransjeorganisasjonen Hanen har ledet arbeidet med å utvikle det elektroniske verktøyet. Gardsutvikleren skal bidra til økt bevissthet og kunnskap innen fagområder som landskap, arkitektur og design hos deg som satser på grønt reiseliv . Formålet er at tilbudene innen bygdeturisme og grønt reiseliv skal fremstå som helhetlige og attraktive opplevelsesbedrifter for de som besøker dem.

I mars hadde bedrifter innen grønt reiseliv i Akershus og Oslo mulighet til å delta på en work shop i merkevarebygging, som en del av kurstilbudet gjennom Agro Utvikling. Samlingen gikk over to dager og var i regi av Hanen. For deg som gikk glipp av kurset, kan vi anbefale å jobbe med Gardsutvikleren på egen hånd i påvente av nytt tilbud om kurs.

Den nettbasert veilederen inneholder en veiviser, praktiske eksempler og nyttig informasjon for arbeidet med å utvikle en egen, helhetlig identitet. Gardsutvikleren kan du benytte kostnadsfritt.

Klikk deg inn på www.gardsutvikleren.no


Foto: Hanen